Materiały prasowe

Materiały prasowe, czyli jak się przedstawić, żeby o nas napisali

5 wskazówek dla organizacji pozarządowych

Materiały prasowe to codzienność w życiu organizacji pozarządowych. Ale co to w ogóle znaczy, przygotować informacje dla dziennikarzy? Czym przekonać wydawców, by chcieli zainteresować się tematem i go nagłośnić? Jakie media wybrać? Bez względu na to, czy organizujesz jedno wydarzenie w roku, czy kilkanaście, czy zajmujesz się niszowym teatrem, czy stadkiem bezdomnych kotów – twoja działalność może być ulubieńcem mediów. Zapraszam na szkolenie, które ci w tym pomoże.

Zagadnienia, którym przyjrzymy się na szkoleniu:

  •  jakich informacji nie lubią dziennikarze
  •  czy istnieje wzorzec idealnych materiałów prasowych
  •  dlaczego poprawnie to za mało
  •  co to znaczy myślenie medialne na etapie projektu
  •  jakie mechanizmy rządzą mediami i dlaczego warto je zrozumieć
  •  które argumenty mogą przekonać dziennikarzy
  •  jak trafnie dobrać media do wydarzenia
  •  dlaczego opracowywanie informacji prasowej nie kończy się na przygotowaniu tekstu

Szkolenie organizuje:

Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku oraz Fundacja KULTURA NGO.

16 maja 2016, godzina 10-14, ECS, III p. sala nr 4

Szkolenie odbywa się w ramach projektu dofinansowanego z Funduszu AKUMULATOR SPOŁECZNY, ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich

akumulator fio Morena